KETODIET - ÚČINNÁ PROTEINOVÁ DIETA CELEBRIT




CO JE TO KETODIET?
Proteinová (bílkovinná) dieta KetoDiet je určena pro rychlé a efektivní hubnutí. V těle se navozenou změnou spalování odbourávají uložené tuky, ale svaly zůstávají díky dodávaným kvalitním bílkovinám maximálně ochráněny. Zároveň je utlumený pocit hladu, proto je průběh diety příjemný, člověk není podrážděný a především nemá potřebu zahánět vlčí hlad nejrůznějšími dobrůtkami.Proteinová, jinak také bílkovinná dieta, je populární po celém světě a především v USA si získala obrovský zájem.


VÝHODY KETODIET

  • RYCHLÝ a TRVALÝ úbytek váhy (průměrně 7-10kg za měsíc v 1. kroku a v závislosti na počáteční nadváze a dodržování uváděných pravidel)
  • hubnete skutečně jen tuky - svaly jsou chráněny dodanými proteiny
  • snadná příprava / příjemná chuť
  • NEMUSÍTE POČÍTAT KALORIE
  • naučíte se pravidelně jíst, i když máte velmi málo času
  • v rámci hubnoucího programu online výživové poradenství ZDARMA
  • www aplikace WeightWatch - umožňuje sledovat průběh hubnutí a komunikovat s výživovým specialistou
  • NEBUDETE MÍT HLAD (je to přirozený důsledek hubnoucích procesů v těle)
  • zvýšený pocit dobré nálady (tzv. „well being“) v důsledku nového metabolického nastavení organismu
  • minimální riziko JO-JO EFEKTU | Dlouhodobě stabilizovaná váha(pokud dodržíte jednotlivé kroky KetoDiet)
  • program KetoDiet schválen pro použití v rámci celé EU
     

ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ KAMENY KETODIET

KetoDiet kombinuje proteinovou dietu ve formě instantních proteinových jídel, neomezenou konzumaci zeleniny a odborné online výživové poradenství.Dodáním kvalitních bílkovin a zároveň omezením konzumace cukrů a tuků je v těle navozen proces ketózy, díky níž dochází k rychlé redukci hmotnosti.

  • KetoDiet ELEMENT - proteinová směs balená v praktické dóze s odměrkou. Jejím smícháním s vodou vznikne chutný proteinový nápoj, který plně nahrazuje běžné jídlo.
  • KetoDiet ELEMENT for MEN - patří do řady ELEMENT a je určena především pro muže. Obsahuje navíc látku L-arginin, jednu z nejdůležitějších aminokyselin v lidském organismu, která se podílí na metabolismu svalových bílkovin
  • KetoDiet BASIC - exkluzivně, po jednotlivých porcích, balená proteinová směs pro přípravu proteinového nápoje nahrazujího běžné jídlo.
  • KetoDiet COMFORT - výhodné balení obou zmíněných produktů
  • Proteinové OMELETY - v několika oblíbených příchutích, opět plně nahrazující běžné jídlo.

Jedinečnost KetoDiet spočívá v kombinaci unikátního produktu s nadstandardním osobním přístupem vlastních výživových specialistů, kteří vám budou nápomocni od chvíle, kdy se rozhodnete začít hubnout. Oceníte i speciální aplikace, které vám zpříjemní průběh diety.

3 KROKY KE ŠTÍHLÉ LINII
Jen 3 jednoduché kroky dietního programu KetoDiet vás dělí od štíhlejších křivek. V prvním kroku, který trvá obvykle 2-4 týdny, dochází k rychlé redukci tuků. Ve druhém kroku své tělo stabilizujete, naučíte se pravidelnosti v jídle i pití a pozvolna přecházíte k běžné racionální stravě. A ve třetím kroku si svou dosaženou váhu dlouhodobě zachováváte.

1. KROK PROTEINOVÉ DIETY
RYCHLÁ REDUKCE TUKOVÉ TKÁNĚ (hubnete v průměru 6 - 10kg/měsíc)
•první a základní krok programu jak zhubnout s KetoDiet
•5x denně jíte proteinová jídla KetoDiet (plně nahradí vaši běžnou stravu)
•zároveň můžete jíst vybrané druhy zeleniny jako např. brokolici, květák, cuketu
•trvá obvykle 14 - 28 dní, bez konzultace s výživovým poradcem však max. 6 týdnů
 

JSTE ROZHODNUTI PRO HUBNUTÍ?  Pro úspěšné zvládnutí 1. kroku KETODIET jsou důležité některé základní předpoklady.

  • nadváha dle BMI (ano, nadbytek tukové tkáně je předpokladem pro úspěch proteinové diety, při nedostatku tuků k redukci se účinnost diety snižuje)
  • dobrý zdravotní stav (nemáte závažnější nemoci či neužíváte pravidelně léky viz. kontraindikace; v případě pochybností se vždy poraďte se svým lékařem)
  • ochota dodržovat pravidelný režim KetoDiet 5x za den (konzumace KetoDiet je pro úspěch redukce nutná i v případě, že nemáte pocit hladu, nikdy nevynechávejte stanovenou dávku)
  • vědomí, že zařazení KetoDiet je jen první krátkodobou pomůckou na cestě ke zdraví. Vaše snažení s KetoDiet nekončí. Naopak tato dieta směřuje postupně ke zdravému životnímu stylu, racionální pestré stravě a dostatku pohybu.

CÍL A REŽIM 1. KROKU
V 1. kroku je cílem navození přirozeného stavu ketózy, kdy dochází k redukci hmotnosti na úkor tukové tkáně.
Tohoto stavu dosáhneme dodáním dostatečného množství vhodně zvolených proteinů a striktním omezením příjmu externích cukrů (KetoDiet samotný obsahuje nezbytné množství sacharidů pro funkční potřeby organismu, veškeré další externí cukry jsou zakázány).

2. KROK PROTEINOVÉ DIETY
STABILIZACE A NÁVRAT K RACIONÁLNÍMU JÍDELNÍČKU (hubnete v průměru 4-5kg/měsíc)

  • „stabilizační“ krok programu jak zhubnout s KetoDiet
  • 3x denně jíte proteinová jídla KetoDiet
  • do jídelníčku zařadíte 2 běžná na bílkoviny bohatá jídla (vejce, ryby, libové maso kromě vepřového) - inspirujte se našimi Recepty
  • nadále jíte povolené druhy Zeleniny
  • •POZOR: stále nejsou povoleny klasické přílohy (brambory, těstoviny, rýže, knedlíky ....)
  • jedna porce masa (bílkovin) by měla odpovídat 120 - 150g
  • trvá obvykle 21 - 56 dní (ideálně min. 1,5 násobek délky 1. kroku!)

JAK DLOUHO TRVÁ 2. KROK?

Je nezbytně nutné dodržet dostatečnou délku 2. kroku - minimálně 4 týdny. Konkrétní délka tohoto kroku závisí na délce předchozího 1. kroku a trvá dvojnásobnou dobu. Pokud jste tedy drželi 1. krok 4 týdny, délka 2. kroku bude 8 týdnů. Právě velmi pozvolný návrat k racionální stravě vám zajistí, abyste se vyhnuli tolik obávanému jo-jo efektu a naučili se správný způsob jak zhubnout.
Pokud bychom „nepřipravenému“ organismu, který se nachází v ketóze, předložili bez přípravy běžnou stravu bohatou na sacharidy (třeba pečivo nebo těstoviny), dojde ke zvýšené tvorbě tukových buněk. Naopak dostatečně dlouhá délka 2. kroku proteinové diety (dvojnásobek délky 1. kroku) zajistí, že budete i nadále redukovat tukovou tkáň, a hlavně se váš organismus „přeprogramuje“ zpět k normálnímu spalování živin.


3. KROK PROTEINOVÉ DIETY
DLOUHODOBÉ UDRŽENÍ DOSAŽENÉ HMOTNOSTI

  • cílem třetího kroku jak zhubnout s KetoDiet je udržení váhového úbytku
  • běžně konzumujete jídla racionálního jídelníčku bohatá na bílkoviny, ovoce a zeleninu•stravujete se pravidelně (ideálně 5x za den)
  • do denního jídelníčku zařazujete podle potřeby 1 - 2 proteinová jídla KetoDiet•pravidelně se věnujete oblíbené sportovní aktivitě
  • znáte svou váhu a přiměřeně ji sledujete
  • při zvýšení váhy o více než 3kg víte, že řešením je krátkodobý návrat k 2. kroku

Na co nezapomenout? 

  • dodržujete obecné pokyny zdravého stravování
  • nejezte smažené a těžké přílohy jako hranolky a knedlíky, či těžké omáčky
  • ostatní přílohy (brambory, rýže, těstoviny..) si dávejte ideálně jen v poloviční porci
  • snažte se omezit veškeré pečivo
  • dbejte na svůj pitný režim
  • žádné nadbytečné jídlo jako tyčinky nebo chipsy u televize
  • jako samozřejmou součást zdravého jídla volte vždy i zeleninovou oblohu
  • alkohol (tzn. sklenku dobrého vína či piva) si dopřávejte jen střídmě (max. 1x do týdne)

Ano, ano, 3.krok proteinové diety KetoDiet už je vlastně jen třešínkou na dortu po úspěšné redukci! Bavíte se sportem, který máte rádi, jíte (pravidelně) zdravá a chutná jídla, zbavili jste se nadbytečných kil a teď už je to "brnkačka" ...... a nebo není? V prvé řadě TLESKÁME! Pokud jste se díky KetoDiet dostali až sem, do 3. kroku, můžete být na sebe právem pyšní. Všechna ta kila, která vás dlouho trápila, jsou pryč a vaším cílem je nyní dlouhodobě si váhu udržet, případně i dál zapracovat na problémových partiích.

Bojíte se, že si neporadíte s jídelníčkem? Že nebudete vědět kolik toho můžete sníst? Nestresujte se!
Trvalá racionální strava v našem pojetí není ani tak o tom, "CO KONKRÉTNĚ" a "KOLIK GRAMŮ" sníst, ale o zažití jednoduchých principů a návyků, které pro vás po čase budou naprostou samozřejmostí. Nemáme v úmyslu udělat vám z hlavy kalorickou kalkulačku a proměnit požitek z jídla na věčný stres. Naučte se vnímat stravu i v další souvislostech a snažte se neškatulkovat jen na souhrn absolutně dobrých, nebo absolutně špatných možností. V tomto kontextu proto tedy neplatí, že : zelenina = dobré a cukrovinky = špatné, nebo nízkotučné = dobré a plnotučné = špatné.

Měli byste tedy vědět, že v redukci nebo udržování váhy vám dlouhodobá pravidelná konzumace oblíbených jahodových knedlíků s máslem a cukrem neprospívá, ale že když je jednou za rok babička postaví na stůl, s klidem a chutí je sníte. Dále také například víte, že vepřové maso není právě vhodné pro konzumaci 2x denně, ale že mnohem horší volbou je celé jídlo vynechat.

Ale teď už pojďme na ta pravidla, nebo lépe řečeno triky

  • Jezte 5x za den – jestli si máte odnést jen jediné pravidlo z programu KetoDiet, ať je to právě tohle. Přesnídávku a svačinu začněte vnímat stejně významně jako oběd a večeři. Nešiďte tato „prostřední“ jídla, připravte se na ně. Čas svačiny je stejně nedotknutelný, jako čas oběda. Rozdělte svůj denní příjem stravy do 5-ti porcí (ne do 3, nebo ještě hůře do 2!)
  • Naučte se jíst menší přílohy – dnešní typická západoevropská porce stravy je v drtivé většině kaloricky naddimenzovaná. Naši předkové by to jistě v nuzných dobách ocenili, my se ale díky tomu zcela zbytečně obalujeme tukem. Naučte se ještě před jídlem oddělit cca 1/3 porce přílohy (hlavní chod ponechte), kterou nebudete konzumovat. Z dlouhodobého hlediska tak významně omezíte kalorie „navíc“.
  • Přesuňte sacharidy do první poloviny dne – cukry a sacharidy obecně (tedy např. ovoce, müsli nebo pečivo) tvoří důležitou součást stravy. Naučte se však většinu z nich konzumovat v první polovině dne (řekněme do 14 hodin). Ovoce je naprosto ideálním zákuskem po obědě! Dát si ale jablíčko či banán před spaním, není pro člověka po redukci to pravé ořechové. Naopak druhá polovina dne je ideální pro bílkoviny.
  • Pravidelně sportujte, hýbejte se – a zvykněte si na to :) 45 minut aktivního pohybu denně je základem udržení hmotnosti. Je zajímavé, kolik z nás v tomto bodě najednou „nemá čas“. Nehledejte důvod proč to nedělat, ale najděte si způsob jak to zařídit. Ideálním pohybem je lehký dlouhý běh (zvolte však rychlost, kterou udržíte alespoň 30 minut, i kdyby to měla být chůze).
  • Nelze každý den? Fajn. Vezměte na sebe venčení čtyřnohého miláčka (rodina to jistě ocení :). Ne? Zakažte si výtahy a esklátory. Použijte schody, je to bezpečnější. Jezdíte autem do práce nebo i na menší nákup? Zkuste to na kole, nebo pěšky, věci se vejdou do batohu. Stále nemáte čas? Oželte seriál nebo TV zprávy. Možností je opravdu mnoho.
  • Začínejte jídlo salátem – zeleninový salát se výborně hodí jako předkrm. Kde je to jen trochu možné, snězte salát ještě před hlavním chodem, zejména když máte velký hlad. Zaplníte žaludek a předejdete přejídání. Odpusťte si hutné polévky… a i přesto, že babička říkala, že polévka je grunt :) Tohle pořekadlo nechte chronicky hubeným, pro vás neplatí.
  • Plánujte zítřejší stravu – víte, co budete mít zítra k snídani? Pokdu ano, máte bod! A co přesnídávka v 10:00? Ne? … Naplánujte si dopředu, co budete zítra jíst. Jistě, oběd až jaké bude menu, ale přesnídávku a svačinu si připravte nebo kupte předem, jinak nebudou. Nepodceňujte plánování v klidu, je to pár minut. Jakmile nastane denní shon, už může být pozdě a svačina se nekoná.
  • Zdravé nerovná se dietní – fakt, že jsou některé potraviny zdravé, neznamená, že je můžete konzumovat neomezeně. Někdy se naopak můžou proměnit ve vašeho protivníka v boji s nadváhou. Proto pokud se dočtete, že konzumace toho a toho prospívá zdraví, protože obsahuje to a to, ještě neznamená, že tím prospívá i vám. Pro člověka, který má sklony k nadváze, platí poněkud odlišná pravidla, než pro sportovce překypujícího pohybem. Myslete!
  • Ukažme si to na příkladu. Takové oříšky - úžasný a koncentrovaný zdroj zdravých látek a prvků, ale sníst celý sáček za jeden den rozhodně k redukci nepovede! Nebo čerstvé džusy a med - skvělé, ale litr džusu každý den rozhodně není pro vás, i když je v něm spousta vitamínů.
  • Mějte v záloze sáček KetoDiet – porcí KetoDiet můžete kdykoliv nahradit jakékoliv z 5 denních jídel. Zapomněli jste si připravit svačinu nebo nestíháte oběd? Bez obav si dejte právě KetoDiet. Pokud vám KetoDiet chutná a nechcete si dělat hlavu s vařením, můžete bez obav nahradit jedno denní jídlo proteinovým nápojem trvale.
     

Z vlastní zkušenosti víme, že hubnutí není snadné, a proto se budeme snažit vás co nejvíce podpořit.
 

KONTAKT

Serafin
zdravé tělo

Adresa:
Pasáž Faberka
Kpt. Jaroše 103/23
680 01 Boskovice

Tel:
+420 774 240 402
konzultace, příjem objednávek